GP Μεξικό, 21-23 Οκτωβρίου 1966.
Το τσίρκο της Formula 1 μετέβη στη χώρα των Αζτέκων για τον 9ο και τελευταίο αγώνα μιας σεζόν, που η εν γένει εξέλιξη και έκβασή της καθορίστηκε καταλυτικά από τη θέσπιση του ανώτατου ορίου της χωρητικότητας των κινητήρων στα 3 λίτρα, από το 1.5 που ίσχυε την προηγούμενη χρονιά.
Τόσο η Lotus όσο και η BRM βρέθηκαν ημιτελώς προετοιμασμένες ενόψει των νέων κανονισμών, εν αντιθέσει με τη Ferrari και την Cooper (με την τελευταία να προσφεύγει στη σύναψη συνεργασίας με τη Maserati).

Τι κι αν ο προϋπολογισμός της Minardi ήταν πάντοτε περιορισμένος και η δυνατότητα για διακρίσεις εκ των προτέρων οριοθετημένη;

Την εποχή που η ζυγαριά μεταξύ οδηγού και μονοθεσίου, έγερνε υπέρ του πρώτου....

Τα μονοθέσια της McLaren συγκαταλέγονται διαχρονικά στα πιο όμορφα από πλευράς livery – με πλέον χαρακτηριστικά παραδείγματα τα ερυθρόλευκα μονοθέσια της εποχής Marlboro (1974-1996) και τα ''ασημί βέλη'' της εποχής West McLaren Mercedes (1997-2005).

Το 1978 οι Καναδοί πανηγύριζαν έξαλλα για το θρίαμβο του συμπατριώτη τους Gilles Villeneuve στην πίστα του Montreal - δε θα μπορούσε να διαλέξει καλύτερο μέρος για την παρθενική του νίκη στη Formula 1.

ΈναρξηΠροηγούμενο12345678910ΕπόμενοΤέλος
Σελίδα 1 από 16

    autowebtv  rocketweb logo lizard 250    

Newsletter Sign Up

Email address:


KART POSTER

Δεν υπάρχουν εικόνες